Applegreen :)
SweetOwner


An original is always worth more than a copy :)



Diary About Link Stuff


CREDIT!


Edit By: Miss Peja

Dear Diary (:

ASSALAMUALAIKUM :) 

Dear diary :) Bhahah , bunyi macam cliche kot . Macam pempuan gedik pun ade , budak kecik yg ade gaya princess tu familiarlaa kot ayat 'Dear diary' tuu .











Cekgu Salatul Aini , Cekgu Puteri and then Cekgu Huda Taha (:





Ape yang aku type hari ni bukan dedicate khas untuk schoolmate semata tapi untuk semue yang bertitle KAWAN .Dulu kecik-kecik KAWAN tuu selalu diklasifikasikan as KAWAN BAIK , KAWAN RAPAT , KAWAN SETIA and whatsoever laa .Then , bile dah besar barulah aku faham bukan klasifikasi KAWAN tuu yang buat dorang berbeza dalam hati kite tapi macamana hati kite treat dorang dalam hati kita .

And the right one , istilah-istilah kat atas tuu lansung tak wujud .Sebab KAWAN , dorang selalu jadi yang istimewa cume tanye je hati macamana kau treat dorang untuk nampak berbeza .I use to be someone yang sangat naive pasal KAWAN , sesungguhnya aku fail bile part hati-perasaan-jiwa-raga tahhapehape .Hahah ,maybe aku bukan jenis yang reti nak tunjuk 'i love you' zahirnya sebab tu aku  fail and naive sangat .

Tapi satu lagi bende yang aku belajar bile berkawan , bukan maksud kite kene zahirkan 'i love you' tuu dengan treat dorang macam anak raja ke hape tapi selalu ade untuk dorang bile-bile je yang dorang nk . Hell or high water :)






Tiil then .Kbai .